צפה בהודעה יחידה
ישן 12-09-14, 16:49   #1
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
סוף הסיפור עם יוניט המאוורר

מעדכן למי שזוכר על הבעיה עם הקבריו,
יוניט המאוורר של הרדיאטור נדפקה והדליקה את המאוורר קבוע שהאוטו היה מכובה.

נקנתה יונית זהה בחיווט (סוף חוטים כמו של רמקול) בזהה למה שהיה:



מצד ימין היוניט הדפוקה, מצד שמאל חדשה תוצרת טורקיה (שניהם 87-92).

כמובן שהיו לי לבטים לתוצרת הטורקית אך נאמר לי שאין מה לדאוג.
היוניט במקור ברכב נראית כך:



מכיוון שאין לי קונקטור כזה ברכב כי רסקור הוסיפו חוטים, לא רכשתי כזאת. לא יחסתי חשיבות.
בקיצור מאז ששמתי את היוניט החדשה מתוצרת טורקיה, המאוורר נכנס לפעולה אך עבד קבוע ללא הפסקות.
רק כשכיביתי את הרכב הוא הפסיק לאחר כדקה.
חשבתי שאני משתגע. אמרתי אין מצב שיוניט חדשה מזייפת.

בקיצור היום רכשתי יוניט תואם למקורי של Vernet - Calorstat מתוצרת צרפת. חברה עם שם גדול שרוב חנויות החלפים עובדות איתה והלחמתי את החוטים מחדש על מנת להתאים לקונקטור:



לאחר שהרכב הגיע לטמפ' עבודה, המאוורר נכנס לפעולה והפסיק לאחר כדקה-שתיים.
לאחר מכן שוב נכנס לפעולה וחוזר חלילה.

מסקנה, יוניט תקינה ולא כמו הזבל הטורקי שמכרו לי שלא הפסיק את פעולת המאוורר.
*כל היוניטים הם 87-92 כמו במקור.
chesh מנותק  
הגב עם ציטוט