צפה בהודעה יחידה
ישן 09-09-14, 20:54   #8
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
אז שמעת.

מנוע הינו משאבת אוויר, יונק אוויר (ובתוכו חמצן), שורף אותו ומשתמש באנרגיית השריפה כדי לייצר כח סיבובי.
כדי לייצר יותר כח, אתה צריך יותר אוויר ויותר דלק (החומר שמאיץ את שריפת החמצן).
כדי להכניס יותר אוויר למנוע - אתה צריך לגרום לו להיכנס מהר יותר למנוע וגם לאפשר לו לצאת מהר יותר.
צריך גם יותר דלק בכמות מתאימה.
גם אם נניח לרגע, לצורך העניין, שהצלחת לאפשר לאוויר כניסה מהירה יותר באמצעות הפילטר הפתוח, הרי שעדיין יש לך את אותה כמות דלק והפליטה של הגזים השרופים נשארה בעינה.

לא שינית כלום.

מה שכן, יש לפילטר פתוח רעש מאאאגניייב.
שמר מנותק   הגב עם ציטוט