טוב אז תודה לכולם על תשובות מלמדות ומכוונות.
היום היה לי קצת זמן להתעסק עם הבעיה בעצמי לפני שאני הולך לשלם כסף למישהו שיפתור לי בעיה טכנית כמו סיבוב מפתח (אני מאוד עצמאי בדברים האלה, גם אם זה עולה לי קצת כסף אח"כ)
אז כמה תובנות שקיבלתי לפני שהתחלתי לפרק דברים:
* הבנתי שלהעביר את הסוויץ' כיחידה מרכב לרכב לא שווה התעסקות שלי בלי בעל מקצוע
* הבנתי שניתן לפרק רק את הצילינדר כי שם הבעיה (המפתח נתקע ולא מסתובב, רק אחרי משחק קטן)
* משעמם לי, יאללה לפרק.
מכאן למדתי כל שלב בצעדים קטנים מאוד ומי שירצה אני מוכן להסביר לו בפרטי איך בדיוק התהליך מתרחש.
בגדול, פירקתי את העניין (ראה תמונות מצורפות) מתוך הסוויץ' שלי המקורי ומתוכו הוצאתי את הצילינדר.
אחרי קריאה והתעניינות באיך כל זה עובד הבנתי שיש שיניים (קשה לפספס אותן כשמפרקים את הצילינדר החוצה) עם קפיצים ושלפעמים שן אחת או יותר לא עובדות כמו שצריך.
כמו בחור גדול עם המון תושייה סידרתי את כל השיניים לפי הסדר המקורי שלהן על נייר סופג (כנראה יש לזה משמעות, החוש הטכני אמר לי שכדאי ככה), ניקיתי אותן, הסתכלתי טוב טוב וגיליתי שיש שני קפיצים עקומים שגורמים לדברים לא לעבוד כמו שצריך.. ביי ביי לקפיצים.
החזרתי את הכל השיניים למקום, בדקתי אחת אחת (קשה להסביר במילים) שהגשר של הצילינדר נשאר ישר וממורכז, החזרתי למקום, הרכבתי את העניין חזרה והאוטו מתניע כמו בובה
שוב תודה לכולם, רפי תודה על הסבלנות שיש לך להסביר הכל כל פעם מחדש, עזרת לי מאוד הפעם
אם מישהו נתקל בבעיה כזו שהמפתח עושה לו בעיות ויש לו חצי שעה שעה (כן, כולה חצי שעה) פנויה אני מוכן להסביר לו שלב שלב, רק תבקשו