צטט:
במקור פורסם על ידי m1011409
טוב, לצערי לא קיבלתי פה תשובה לשאלותיי (אגב, דוד, ראית את ההודעה הפרטית ששלחתי לך?).
לגבי החלק, בקארספורום אמרו כי מדובר בפייה שדרכה מודדים לחץ דלק. לא הבנתי האם ייתכן
שלחלק הזה יש קשר (מתחבר אליו קונטקטור, לכן אולי הוא משדר נתונים שגויים אם הוא תקול, לא?)
בחור נוסף ענה שם ואמר שיש לו בדיוק את אותה הבעיה ואבא שלו מכונאי והוא טוען כי הבעיה נובעת
מהבוסטר בלמים (מגבר בלם?) והחלפת חלק זה צריכה לפתור את התקלה.
מה דעתכם?
|
החלק שסימנת הוא פקק המכסה פתח ביקורת לבדיקת לחץ דלק
בוסטר לא תקין שסוחב אוויר יגרום לבעיה של טורים לא יציבים באופן כמעט קבוע ושלא נדבר על תיצרוחת גבוהה של דלק ובלימה קשה וכם גם בעיה בהתנעה אם הסחיבה היא חזקה מאוד הבדיקה לבוסטר אם הוא סוחב אוויר היא מאוד פשוטה כאשר המנוע כבוי נתק את הצינור שהולך אליו וסתום אותו עם פקק ותניע אם יש הבדל בהיתנהגות המנוע אז הוא לא תקין אבל אתה מיתלונן על בעיה של טורים לא יציבים בעצירה מידי פעם ולא טורים לא יציבים בסדרק באופן קבוע