|
חיבור הממסר
טעית עם החיבורים לרגליים 85 ו 86 שהם 2 קצוות הסליל האלקטרו מגנטי שמפעיל הממסר וחבר כך:
רגל 86 - מינוס קבוע (מגוף הרכב וכו').
רגל 85 - פלוס אחרי הפעלת מתג ההצתה.
כך יוזן הסליל בזרם חשמלי וימשוך את המגע (פלטינה) שבתוכו ויתחברו מגעי 30 (מתח קבוע מהמצבר) ו87 שיקבל המתח אל הצרכני חשמל (רדיו וכו').
בממסר זה, רגל 87a מקבלת מתח כשהממסר במצב מנוחה ולכן אינך צריך להשתמש בה.
את החוט שגדעת, חבר בחזרה עם הלחמה ובידוד טוב.
נא עדכן בתוצאות.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
|