צפה בהודעה יחידה
ישן 17-07-14, 18:30   #4
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי chesh צפה בהודעה
כבר נתקלתי במוסכים מורשים של פיאט שעושים טיפול טיימינג + משאבת מים ולא מחליפים מחזירי שמן. אם נוזל בכמות רצינית גש לשם ובקש לטפל, רוב הסיכויים שיגידו לך שתצטרך לשלם על פירוק והרכבה נוספת.

כמה ק"מ עבר הרכב?
אם צינור הנשם יורק שמן ממש בכמויות אז המנוע מנפח ויש מעבר של קומפרסיה לשמן. בדר"כ רינגים גמורים.
אם זאת סתם הזעה בדוק את הצינור אם הוא לא סתום.
מה אתה רציני ?כמה עולה המחזיר שמן הזה ?מה יעני עושה עלי קופה אם הוא יבקש גם שוב על אותה העבודה (470 שקל)
הרי הוא אמר שהוא הבחין נזילה ופשוט ניגב .למה פשוט לא נתן לי את האופציה להחליף את זה וזהו ?
ולגבי השמן .זה יותר בכיוון של הזעה כזאת שמוצאת את דרכה לחלל .לא בכמויות.
פשוט השאלה שלי הייתה האם זה נורמלי טיפות שמן ימצאו את עצמן שמה
והרכב עבר 223K

נערך לאחרונה על ידי yuri100 : 17-07-14 ב 18:36.
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט