אני מהמר שאם היו שמים אותה הפוכה על המלחציים, הייתה פועלת כראוי.
ייתכן וצורת הקונוס העליון היא זאת שמכילה את המנגנון, שבמצב רגיל ישנה דיסקה שמשולבים בה חלקים נעים שנמצאת בקצה בעל הקוטר הקטן שבקונוס, ובמקרה של סיבוב מהיר, החלקים הנעים שואפים לצאת החוצה מהדיסקה בגלל הכוח הצנטרפוגלי, וגורמים לכל המכלול לנוע מקצה הקונוס בעל הקוטר הקטן, לקצה עם הקוטר הגדול ולהנעל שם בסטטור כלשהו.
וכאשר החזקת את המנגנון בצורה הזאת, כל המערכת הייתה כבר נעולה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
|