צפה בהודעה יחידה
ישן 30-06-14, 01:52   #2
eli segal
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2014
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 4
לדעתי.. רוב ככל הבעיות נובעות מחיבורים רופפים בלוח הפנימי של המנוע הגה

להלן מצורפת תמונה שתמחיש את העניין.
ההגיון מאוד פשוט, החום ברכב בקיץ הישראלי הוא רב, ושלא לדבר על טלטולים שמטלטלים את מנוע ההגה.
בתמונה הבאה ניתן לראות כיצד הלוח נראה לפני הטיפול. לעניות דעתי ברוב המקרים גם אין צורך להחליף את הממסרים, רק פשוט לעבור עם מלחם על הלוח ולפזר בדיל בצורה אחידה..

סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  לוח הגה.jpg
צפיות: 935
גודל:  120.4 KB  
eli segal מנותק   הגב עם ציטוט