צפה בהודעה יחידה
ישן 23-06-14, 11:19   #2
yanklash
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: ת"א
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו
הודעות: 17
זה נשמע לא קשור, להחליף מצמד, אבל בגיר הזה באמת יש קשר פוטנציאלי בין עצם החלפת ההילוך לאיכות ההצמדה. מרווח הפעולה של המצמד בגיר הזה הוא קטן מאד, ואם המצמד שחוק אזי הגיר לפעמים מתבלבל ולא מצליח לתפקד כראוי. כפועל יוצא אני חושב שאי אפשר למשוך קלאץ' עייף עד שהוא ממש מתפגר כמו בגיר ידני - צריך להחליף אותו כשהוא עייף אך עדיין מתפקד.
העניין של ה30 שניות זה לא מיתוס בסך הכל צריך לחכות עד שהמשאבה ההידראולית תבנה מספיק לחץ לפעולה תקינה, זה לוקח כמה שניות של זמזום מכוון דלת הנהג. לפעמים אחרי כשלושים שניות של שקט המשאבה נותנת עוד שפריץ קטן, שמביא את הלחץ הראוי.
yanklash מנותק   הגב עם ציטוט