|
לא חזרתי אליך אתמול, משום שהבחור כבר קנה אוטו.
יש משהו במה שהחבר שלך אמר. הכוונה היא שהבוכנה תדחס את הקומפרסיה לפחות 3 פעמים.
אם אתה זוכר שבאחד הצילינדרים שבדקנו, נתת סטרטר קצר, ואמרנו לך "לא מספיק תן סארטר ארוך יותר". בבדיקה צריך לנתק את הקונקטורים של הקוייל והמזרקים. כפי שעשינו.
את הקוייל מנתקים כדי לא לגרום לו נזק, ואת המזרקים כדי לא לגרום נזק לממיר.
לא התכוונתי שמוסך לילאן לא ביצעו את שיפוץ הראש, אלא שאין מצב שמשה האבא, הבן גיא והעובד אחמד ירכיבו ראש נמוך.
אין ספק שהם מקצוענים, אבל גם יקרנים. בכול זאת הם מוסך מורשה פיאט.
עידן, יש לו ברכב תופעה דומה לזאת שהייתה בקבריו'. עם בומים קטנים באגזוז. ומנוע מזייף בסרק.אבל לא מסיבה של פלג רופף ושבור כמו שהיה אצלך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|