צפה בהודעה יחידה
ישן 16-06-14, 22:58   #8
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אמממ

צטט:
במקור פורסם על ידי turbo guy צפה בהודעה
אם המשופרת תקינה אז זה כלום ואין הבדל .אולי קצת בדלק ? כי גם הHGT לוגמת יפה .
יש לי גם אחת ,יפנית נינגה דאן 10 {מהדורה מיוחדת מוגבלת} במחסן
אבל האמת אני מת על הHGT איתה אני כל הזמן .
לא מבין איך מוכרים כזאת ? ואיך יש כאלה שמסכימים לשוק שעשו מהמחירון שלה ..
זוכרים את הקופה נכון ?בעלי המכוניות עצמם קבעו את המחירון ולא לוי יצחק הזבל .
יאללה תקנה אחת ונחשוב איך מחיר המינימום יהיה 30K ..
אבי שים לב מה רשמת בתוכן ההודעה. יש לך יפנית גודשת, אבל היא במחסן. אני מאמין שהסיבה היא שזה רכב קשה לנהיגה יום ימית. (מבחנת אחזקה).
לגביי הבדלים בדלק. ההבדל הוא עצום. את הHGT שלי הייתי מתדלק פעם בשבוע וחצי, כאשר את הוואגית כול 4-5 ימים.
הטיפולים, הביטוח הכול פשוט רמה אחת יותר.
*נ.ב. ללא ספק רכב מדהים, וכנראה שלא אמכור אותו אף פעם (עד למחיר הנכון, שאקבל. לא נכנס לזה). אבל חייב להיות פרקטי ושיהיה רכב יום יומי. תתפלא אבל ה HGT מאוד חסכונית!
dennis מנותק   הגב עם ציטוט