ואי ואי מה עשיתם פה בשרשור
בכל מקרה מכיוון שהרחוב של דוד סגור החלטתי לחפור עוד ברכב ואני חייב לקנות גם רב מודד.
הבעיה עדיין נמשכת. נשללה בעיית משאבת הדלק והפילטר כי הם חדשים. טיימינג אני מאמין שבסדר כי הרכב נוסע יפה מאוד ובדקות הראשונות בהתנעה התקלה לא מופיעה.
אציין כי יש ריח אמנם לא מסריח אבל ריח כמו של גזים CO או ריח של אגזוז או שאני מדמיין.
בינתיים החשוד העיקרי הוא הקניסטר, אין שחרור לחץ כשאני פותח את פקק הדלק.
אני גם רוצה לבצע בדיקת קומפרסיה בשנית.
חפרתי עוד בחיווטים מתחת לתיבת הנתיכים בתא המנוע והנה הבלאגן:
לפי אוטודאטא הפיוזים הנ"ל שייכים לריליי של משאבת דלק ו Engine Control ריליי שאיני יודע מה הוא.
מאחוריהם מצאתי את חיישן ה MAP:
האם יש קשר בינו לתקלה? יכול להיות שניקוי יעזור?
בדיקה שארצה לעשות אצלך דוד זה למדוד וואקום מהצינור הזה בעזרת שעון.
הצינור נראה במצב טוב ולא סדוק. הוא הולך לסעפת יניקה ביחד עם עוד צינור דלק שהולך אל הוסת.
גם הוא נראה במצב תקין.
מצאתי עוד משהו מוזר:
חיישן חמצן שמתחבר ביחד עם מעגל לקונקטור 2 פינים.
ואז יש עוד דבר מוזר:
מה זה? עוד חיישן חמצן?
לפי אוטודאטא יש רק חיישן חמצן אחד במנוע הזה אז אני מבולבל.
החיישן בתמונה האחרונה הולך מהאגזוז אל תוך קיר האש.