צפה בהודעה יחידה
ישן 09-06-14, 22:27   #16
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
יש לך מאזדה או פונטו?

בפונטו גם אם תשים אטם חדש בלי סיליקון יש מצב הוא ינזל לך אחר כשבוע.
הבעיה לפעמים שהמכסה נוזל מהחלק התחתון (החלק שמחובר לאגזוז ולא לסעפת היניקה). בדרך כלל החלק העליון אינו נוזל.

ככה רוב החאפרים עושים, נותנים שכבה לכל האורך ומפוצצים את האטם בסיליקון מעליו.
לא טוב אם נופלות אחרי זה שאריות של סיליקון אל תוך המנוע. יכולים לחסום מעברי שמן.

הסיליקון השחור הכי טוב.
הגעתי לשיטה הזאת כי אלו בדיוק המקומות שמהם מזיע/נוזל שמן והרבה המליצו בזמנו על שיטה כזאת ב fiatforum.com

אני מדבר על 8 שסתומים.
לרוב לא ראיתי הרבה מנועי 16 שסתומים אשר מזיעים.
ברכב של אח שלי לא הוחלף האטם מ 2002 ואין אף טיפת הזעה. האטמים שם יותר עמידים. גם במנוע של הקבריולט 1.6 יש אטם עבה מאוד מחומר מיוחד (לא גומי), שם לא השתמשנו בסיליקון ואין טיפת הזעה טפו טפו.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 09-06-14 ב 22:39.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט