|
יש לך מאזדה או פונטו?
בפונטו גם אם תשים אטם חדש בלי סיליקון יש מצב הוא ינזל לך אחר כשבוע.
הבעיה לפעמים שהמכסה נוזל מהחלק התחתון (החלק שמחובר לאגזוז ולא לסעפת היניקה). בדרך כלל החלק העליון אינו נוזל.
ככה רוב החאפרים עושים, נותנים שכבה לכל האורך ומפוצצים את האטם בסיליקון מעליו.
לא טוב אם נופלות אחרי זה שאריות של סיליקון אל תוך המנוע. יכולים לחסום מעברי שמן.
הסיליקון השחור הכי טוב.
הגעתי לשיטה הזאת כי אלו בדיוק המקומות שמהם מזיע/נוזל שמן והרבה המליצו בזמנו על שיטה כזאת ב fiatforum.com
אני מדבר על 8 שסתומים.
לרוב לא ראיתי הרבה מנועי 16 שסתומים אשר מזיעים.
ברכב של אח שלי לא הוחלף האטם מ 2002 ואין אף טיפת הזעה. האטמים שם יותר עמידים. גם במנוע של הקבריולט 1.6 יש אטם עבה מאוד מחומר מיוחד (לא גומי), שם לא השתמשנו בסיליקון ואין טיפת הזעה טפו טפו.
נערך לאחרונה על ידי chesh : 09-06-14 ב 22:39.
|