|
עדכון,
אחרי החלפה של האטם ובנוסף תוספת של סיליקון (שחור) , התחילה שוב נזילה הפעם החוצה לכיוון האגזוז.
דיברתי עם המוסך, הוא מוכן כמובן לעשות את העבודה שוב אבל לטענתו הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת.
שאלותי הן :
- בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ?
- באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו)
- המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו.
- האם טענת המוסך נכונה ? באם לחץ השמן גבוה מדי (בעבקות השחזה עודפת) זה רק עניין של זמן שיפרצו מחזירים או אטימות אחרות ? מה המרווח בטחון שאפשר לשחק עליו ?
|