צטט:
במקור פורסם על ידי eli_h1
יש כמה אופציות לדעתי:
1. שיש לך נזילה כלשהי(במשאבה או באחד הצינורות) וניתן לבדוק זאת על ידי שעון לחץ.
2. שיש לך מעבר של נוזל קירור לתא השריפה ויציאה מפתח מיכל העיבוי/ אגזוז.
3. פקק מיכל העיבוי מקולקל ולכן לא תגלה את זה בבדיקת לחץ.
דבר ראשון הייתי נותן לרכב לעבוד כרבע שעה כאשר יש מים עד לסימון המקסימום ולראות שהוא לא מתחמם מעל החצי. תוך כדי לנסות ולראות אם ישנה נזילה מפקק הרדיאטור/ אחד הצינורות/ עשן מהאגזוז/טיפות מהאגזוז.
לאחר מכן תן לרכב להתקרר ותבדוק מה מצב הנוזל קירור.
|
אופציה מס' 1 בדקתי עם שעון לחץ לא היה שום נזילה, בדקתי עם מוסכניק
אופציה מס' 2 בדקתי זאת ולא יוצא עשן או מים מהאגזוז אפילו לאחר שעה של נסיעה
אופציה מס' 3 ניראת לי הכי הגיונית הפקק קיים משנת 98... איך אני יכול לדעת בוודאות שזה הבעיה? והאם ניתן לקנות פקק חדש? מדובר על רדיאטור עם מיכל עיבוי עליון.
לגבי הבדיקה שאמרת לעשות, אבצע אותה ויחזור עם תשובה.