טוב הרגע עשיתי מבחן לבן שלי.

אומנם הוא הרכיב בפעם נוספת אטם ראש שנילחץ למידה בפיג'ו 106.
אבל זה היה בשבת שלא ניתן היה לקנות חדש. אמר שאסור להרכיב אטם לאחר שנילחץ, משום שאף פעם האטם לא ילחץ כמו שצריך.
אומנם באותו הרגע המנוע יעבוד רגיל, אבל לטווח הארוך תהיה בעיה.
לא יצא לי כמעט לפרק ראש אחרי הרכבה. אבל זכור לי מקרה אחד שעשיתי אוברהול כללי לטנדר C-15.
כולל חריטת בלוק וקרנק. בסגירת הראש נישבר בורג אחד, הייתי חייב להוריד את הראש ולהזמין חרט שיחלץ.
גם במקרה הזה החלפתי לאטם חדש.
אז לסיכום אסור להרכיב אטם שנילחץ. אלא רק להחליף לחדש. מקווה שלמנו דבר חדש.
המקצוע מורכב מהדברים החשובים הללו.
דוד.