בעניין ההברגה,הגיע אדם חיצוני למוסך עם כלים מיוחדים וסידר לי הברגה חדשה,
לא היה צורך בפירוק הראש,פורקה התושבת והרימו קצת את המנוע על ג'ק שיהיה נוח לעבוד.
מבחינת הבעייה השנייה הייתה תופעה מעניינת ולא הגיונית בו זמנית,הראש של אחד הפלאגים
היה חלוד עד כדי כך שנעשה יחידה אחת עם הברזל של הכבל הצתה אין לי מושג איך דבר כזה קורה,
הוחלפו פלאגים וחוטי הצתה הרכב מאיץ והכל כמו שצריך ואין את הלאג שהיה לפני זה.
אבל עדיין יש הרגשה מוזרה שלא ניתן להסביר,אולי אני סתם כבר בפארנויות