נושא: הקבריו...
צפה בהודעה יחידה
ישן 20-05-14, 19:58   #23
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כמה פרטים קטנים לסיום הסיפור.
הווסט שהשגנו הוא מקורי ולא כפי שכתבת עידן. סיום העבודה שוב הכניס אותנו ללחץ.
בגמר העבודה ביקשתי מעידן להניע והיה רעש משסתום אחד. הייתם צריכים לראות את הפנים של עידן.
צלצלתי לחרט, ואמרתי לו שלא כיוון טוב את השימסים של הכוסיות. כמו שאני רגיל לשמוע תשובות כאלה מחרטים, אמר שהתעקם שסתום משום שנראה לו שהרכבתי משהו לא בסדר.וצריך להוריד שוב את הראש. "בולשיט" אמרתי לו, "כשאתה היית עדיין בצית אני שיפצתי מנועים". סוכם שלמחרת אפרק אצלו את מכסה השסתומים ונעבור יחד על הכיוון. אבל התחילה בעיה עם עידן שלא הבין במה מדובר.
עידן נכנס להלם לאחר ששמע את השיחה.
התחלתי להסביר לו במה מדובר. מזל שיש לו ראש פתוח, ולאחר כוס קפה הוא נירגע.
התנסיתי בעבר במצב כזה גם באוברול הכללי שעשינו ל-GT של הבן. (יש בפורום שרשור עם תמונות על השיפוץ של ה-GT)
בנוסף אמרתי לו שלדעתי יש לעשות סיבוב, ויש סיכוי טוב שהרעש יפסק. וכך קרה לא נסענו הרבה, אבל הרעש ירד כמעט לחלוטין, עד שאפילו עידן הפדנט, לא רצה לנסוע למחרת לחרט.
כל הכבוד לעידן על העזרה שהגיש בפירוק והרכבת הווסט והמשאבה החדשה. האמת שלא האמנתי שהוא מסוגל לעבודה כל כך קשה.
אז אני שמח שהמנוע עובד כמו שעון שוויצרי. ונורת הצ'אק כבתה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט