צפה בהודעה יחידה
ישן 13-05-14, 22:21   #13
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אז ככה נסעתי על הרכב היום במשך 5 שעות רצוף כמעט ללא שום בעיות מיוחדות.
הרכב סוחב נהדר -אבל-:

כמה דברים שמפריעים שנבדוק אותם בהמשך גם אצל דוד:

קודם כל נורת הזרקה כל הזמן דולקת.
קראתי כל הלילה אתמול לגבי חיבור למחשב הרכב הזה ולצערי אי אפשר להתחבר אליו באופן ביתי. גם לא בטוח שבמוסכים יש מכונות כאלה כי זה מחשב ישן של GM והשתמשו בו בקונצרן של Opel.
בקיצור לא מצאתי שמישהו שהצליח לקרוא תקלות מהמחשב הזה.

קראתי המון ונוכחתי לדעת שיש לאוטו שסתום EGR.
קודם כל אנקה אותו כמובן, אך רציתי לדעת מכיוון שקראתי הודעות ישנות כאן בפורום שחלקן עוסקות בשסתום הנ"ל ונורת הזרקה דולקת קבוע ונאמר שם שהרכב נכבה סתם ככה או בהחלפת הילוך.
אצלי אין את התופעה הזאת. הרכב לא נכבה בשום מצב, הוא סוחב טוב אמנם מרגיש קצת כבד.
גם הטורים יציבים ולא משתגעים.

עוד דבר שמציק לי, הבנתי שמחשב הרכב יושב באזור הקונסולה מתחת לרדיו.
אם כן האזור הזה ממש חם. אבל בטירוף!
כשאני נוגע בפלסטיק של הקונסולה מהצד הוא ממש חם. לא כמו אצלי ברכב.
האם מישהו עם פונטו 1600 בעבר נתקל בתופעה הזאת? יכול להיות שזה מהרדיאטור חימום למרות שאני לא יודע אם עובר נוזל כל הזמן שם. החום מגיע ממש עד לפתח ידית ההילוכים.
אני רק מקווה שהמחשב הזה לא התבשל.

ועוד שאלה לדוד, כשאני מניע את הרכב הוא מניע אך אני מרגיש שהוא מסתובב, נעצר למאית שניה ממשיך ואז מניע. כמו שכתבת בשרשור כאן לפני שנתיים:

http://www.fiatclub.co.il/forum/show...t=12022&page=4

"האם בזמן ההנעה בבוקר במנוע קר, אתה מרגיש שבהתחלה הההנעה, המנוע לא מסתובב נקי ?. ז. א מסובב טיפה נעצר לחצי שנייה ושוב מסובב ?."

אז זה בערך מה שאני מרגיש. גם במנוע חם.
הרכב רועד לכשניה בדיוק ואז מתייצב. זה אומר משהו על המים באגזוז שבדקנו?
נראה לי שיש גם לחץ בפקק של הרדיאטור. אני שומע שעוד שניה המים רוצים לצאת. יש אולי טיפה או שניים של מים מתחת לאוטו, לא כמו שהיה כי הפקק לא היה סגור כמו שצריך אבל אני חושב שאחליף אותו כי הוא לא אוטם מספיק.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט