|
היי חברים, תודה על תשובתכם.
אשמח להבהרות אם בכל זאת מישהו יודע לגבי ביצוע ריסט מלא למחשב ניהול ללא חיבור
למחשב דיאגנוסטיקה.
ממה שהצלחתי לקרוא בפורומים בחו"ל אלו השלבים:
- פתיחת סוויץ' (בלי להתניע).
- ניתוק הפלוס והמינוס מהמצבר והצמדתם אחד לשני / השארת המצבר מנותק לגמרי ללילה.
- חיבור מחודש של המצבר.
- הנעה והמתנה עד שהרכב יגיע לטמפרטורת עבודה (לחכות עד שהונטה נכנסת לפעולה בפעם השניה), בזמן זה אין לגעת בכלום ולא ללחוץ על הדוושות.
- כיבוי הרכב.
- ניתן להניע את הרכב ולנסוע איתו. ב 35 הק"מ הבאים יש להימנע מהעלאת הסל"ד מעל
ל 4,000. לאחר 35 הק"מ כל הנתונים והערכים נרשמו מחדש וניתן לנסוע רגיל.
מה דעתכם?
בנוסף יצא לי לראות מחשבים משופצים מחו"ל שלטענת המוכרים הם מאופסים ובחיבור שלהם לרכב המידע של הרכב יצרב עליהם אוטומטית - כלומר ללא צורך להתעסק עם החלפת סוויץ', צילינדרים
וכו'. מישהו מכיר דבר כזה?
תודה.
|