|
"תקלה נרשמה רק מיד אחרי שהנעתי והרכב נכבה. (קרה פעמיים החודש , בפעם הראשונה לא נרשמה תקלה)"
אתה אומר בדיוק את מה שאמרתי. שאין לסמוך ב-100% על בדיקת סכנר. כמו שלא ניתן לסמוך על מכונת אמת, ובכל זאת בודקים בשניהם.
"אם הוא אמר בפולו שהחיישן דפוק , אז או שהחיישן דפוק או משהו בתערובת גרמה לחיישן להתנהג בצורה דפוקה."
מה זה "משהו בתערובת" ?. המשהו הזה יכול להיות חיישן שלא משדר למחשב כמו שצריך, למשל חיישן MAP, אז למה שהסקנר לא יצביע עליו או גם עליו ?.
לתקלה שמניע מקרטע ונכבה, יכולות להיות כמה סיבות. אפילו חיישן קרנק מלוכלך.
בסה"כ רציתי להבהיר לך שלא תתמקד בפריצת אטם ראש, ולא תבקש שיפוץ ראש נוסף.
הראש יגיע לחרט ושוב ישחיז אותו, אולי יהיה נמוך מידי ואז אתה בבעיה יותר גדולה.
לדעתי אל תדבר במוסך על שיפוץ ראש, בקש לעשות בדיקות ממה נובעת הבעיה, ורק לאחר מכן תחליט מה עושים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|