|
אני לא חושב שאתה בכיוון הנכון של גורם התקלה.
בה"פ כתבת " הרכב עבר ראש מנוע לתחושתי העבודה לא תקינה ולראיה בעל המוסך שעשה ראש מוכן לספוג את עלות התיקון שתעשה במוסך אחר. " לא נראה לי שזאת אכן ראיה.
לצערי אני חייב לכתוב לך, שלא נראה לי. יש סיבה אחרת. מה, הוא הודה שהתיקון לא צלח ?. אם כן למה שלא יחזור על התיקון ?. מה לדעתו הבעיה ?.
לגבי התיקון אצלי, לא אוכל לנפק לך חשבונית כי סגרתי את התיק.
לגבי מוסך שייבצע אין לי בעיה. אדבר מחר עם חבר שלי בעל מוסך למכונאות וחשמלאות רכב.
אבל שוב לא נראה לי שהבעיה בראש המנוע.
ועכשיו לטיפ' שעלול לפתור לך את הבעיה. כתבת, "נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל".
נסה להוריד שוב את חיישן החום, פתח את מכסה הרדיאטור, מלא נוזל קירור עד הסוף.
הכניס מברג דק יותר מהחיישן לחור, נקה משם את האבנית. נראה לי שהחיישן לא מקבל סירקול ראוי של נוזל הקירור.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|