טוב היום הגעתי לחשמלאי ותיארתי לו בדיוק מה שכתבתי כאן...
הוא כמובן אמר לי שלא יכול להיות מצב כזה בחשמל... הוא הימר על יוניט חום, קפצתי לחנות חלקים וקניתי חום יוניט אוניברסלי ב-30 ש"ח והוא לקח לי 100 על העבודה.
כשהוא פתח את היוניט הייתה שם אבנית, וכשבאנו לחבר את החדשה הוא אמר שההברגה שם הלכה. (היוניט הקודם היה עם טפלון מסביב כדי שיחזיק - וכנראה משם יצאו המים בטסט...)
הוא אמר לי לפנות למישהו שמתעסק עם רדיאטורים, צריך פירוק כללי ולהחליף את ההברגה שם.
הציע לי לשים סיליקון במקום הטפלון - הסכמתי.
בינתיים זה פתר את הבעיה, החנתי את האוטו בעלייה, בירידה, מה לא, והוונטה עובדת.
אעדכן בהמשך אם יהיו עדכונים כלשהם