צפה בהודעה יחידה
ישן 15-03-14, 22:55   #17
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
תודה דוד אני מנסה להבין סעיף סעיף שרשמת , נגיד שאני מבודד את הבעיה ככה שכל סעיף הוא האחראי הבלעדי לבעיה.

1. אטם ראש עבה מדי :
מנוע כדי שיצרוך יותר נגיד 20 אחוז , אז לפי נפח של גליל (צילינדר)
פאי * קוטר * גובה * 1.2

הקוטר זהה ולכן הגובה צריך לגדול ב20 אחוז.
20 אחוז בגובה תוספת יחסית לאטם הקודם אחרי השחזה של הראש זה המון המון גובה. אתה אומר שזה נשמע לך הגיוני ? (לי אין מושג)

2. אטם ראש דק \ השחזה עודפת מדי - תקטין את נפח הצילינדר , למה שתצרוכת הדלק תגדל ?

3. קומפרסיה \ שחיקת רינגים - הייתי אמור לראות גם אכילת שמן - לא נאכל שמן. יציב כמו מגדל אייפל על הפס העליון.

- ק"מ - שקול לקומפרסיה , לא ?

4. אטימת שסתומים שקול לאיבוד קומפרסיה , רק שפה הייתי מצפה לקבל אינדיקציה על תערובת לא מאוזנת עשירה (שסתומי יניקה) או עניה (שסתומי פליטה) , לא ?

5. פלאגים ופולטר אוויר חדשים.

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 16-03-14 ב 09:35.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט