|
תודה דוד אני מנסה להבין סעיף סעיף שרשמת , נגיד שאני מבודד את הבעיה ככה שכל סעיף הוא האחראי הבלעדי לבעיה.
1. אטם ראש עבה מדי :
מנוע כדי שיצרוך יותר נגיד 20 אחוז , אז לפי נפח של גליל (צילינדר)
פאי * קוטר * גובה * 1.2
הקוטר זהה ולכן הגובה צריך לגדול ב20 אחוז.
20 אחוז בגובה תוספת יחסית לאטם הקודם אחרי השחזה של הראש זה המון המון גובה. אתה אומר שזה נשמע לך הגיוני ? (לי אין מושג)
2. אטם ראש דק \ השחזה עודפת מדי - תקטין את נפח הצילינדר , למה שתצרוכת הדלק תגדל ?
3. קומפרסיה \ שחיקת רינגים - הייתי אמור לראות גם אכילת שמן - לא נאכל שמן. יציב כמו מגדל אייפל על הפס העליון.
- ק"מ - שקול לקומפרסיה , לא ?
4. אטימת שסתומים שקול לאיבוד קומפרסיה , רק שפה הייתי מצפה לקבל אינדיקציה על תערובת לא מאוזנת עשירה (שסתומי יניקה) או עניה (שסתומי פליטה) , לא ?
5. פלאגים ופולטר אוויר חדשים.
נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 16-03-14 ב 09:35.
|