צפה בהודעה יחידה
ישן 15-03-14, 20:21   #16
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655 צפה בהודעה

עכשיו אני לוקח צעד אחורה.
ואני מניח שכל המערכת מכויילת וכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך היות ואין רישום של קודי תקלה ובהשוואה למכוניות אחרות שבהן תצרוכת הדלק הגיונית יותר - הפרמטרים בדיאגנוסטיקה זהים.

מה בזה שעשו ראש מנוע יכול להביא לתצרוכת דלק שגדלה לפחות ב15-20 אחוז.
האם תא הבעירה נגיד עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח ?
סיבה אחרת ?
טוב שלקחת צעד אחד אחור.
כן, עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח. וגם השחזת הראש מעבר למידה יגרום למנוע להתאמץ יותר, ויצרוך יותר דלק.
בזמן שכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך, והיות ואין רישום של קודי תקלה. מה שקובע את ההבדלים הם:
א. מס' הק"מ.
ב. הקומפרסיה.
ג. שחיקת הצילינדרים.
ד. אטימת השסתומים.
ה. ההבדל בזמן בין הטיפול, פלגים מסבן אוויר יכו'.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט