צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655
עכשיו אני לוקח צעד אחורה.
ואני מניח שכל המערכת מכויילת וכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך היות ואין רישום של קודי תקלה ובהשוואה למכוניות אחרות שבהן תצרוכת הדלק הגיונית יותר - הפרמטרים בדיאגנוסטיקה זהים.
מה בזה שעשו ראש מנוע יכול להביא לתצרוכת דלק שגדלה לפחות ב15-20 אחוז.
האם תא הבעירה נגיד עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח ?
סיבה אחרת ?
|
טוב שלקחת צעד אחד אחור.
כן, עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח. וגם השחזת הראש מעבר למידה יגרום למנוע להתאמץ יותר, ויצרוך יותר דלק.
בזמן שכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך, והיות ואין רישום של קודי תקלה. מה שקובע את ההבדלים הם:
א. מס' הק"מ.
ב. הקומפרסיה.
ג. שחיקת הצילינדרים.
ד. אטימת השסתומים.
ה. ההבדל בזמן בין הטיפול, פלגים מסבן אוויר יכו'.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.