טוב ממשיכים (יש מצב שאני מדבר עם עצמי

)
Air flow rate: 8.2 kg/h
Airflow rate (2): 0.0 kg/h
Vehicle speed: 0.0km/h
After-cat sensor signal: 0.659 v
Lambda sensor 1 integrator: 0.51445
throttle opening: 4.65%
throttle learn results: correct
lambda 1 heater pre-cat: active
lambda 1 status post-cat: active
lambda sensor 1 status (pre-cat): closed loop
lambda sensor 1 status (post-cat): closed loop
אפשר לראות שהמתח מוצא של החיישן חמצן אחרי הממיר גבוה מאד (אמור להיות איזור 0.475 וולט) ומעיד על תערובת עשירה.
אינטגרטור למעשה זה התיקון יחס אוויר דלק - ביחס לטבלאות רשומות בזכרון. לא טוב.
טוב - מי שמכיר\יש לו ניסיון מוזמן לירות.
- החיישני חמצן נראים תקינים היות והם כן סוגרים חוג.
- פרמטר 2 לזרימת אוויר = 0. לא מבין עדיין מה זה.
- תופעה לא מוסברת ואני גם רואה את זה על המחשב זה נדנוד טמ"פ סביב 83 מעלות - המנעו מגיע ל83 מעלות וחוזר ל78 ככה 5, 6 פעמים ואז הוא נוסק ועולה ומתייצב ונשאר שם.
- התחושה שלי - משהו בראש מנוע שבוצע לא נעשה בצורה תקינה והמחשב מנסה לפצות על זה , לציין שאין איבוד מים ואין שום קודי תקלה. רק אכילת דלק יחסית גבוהה.