|
הבטחתי שאני אעדכן כשיגיע הסורק ELM327 שפועל על בלוטוס,
לפי הדיסק התקנה שמגיע הבנתי שאפשר גם דרך וואיפיי אבל לא בטוח בזה
בכל מקרה
חיברתי למחבר OBD ראיתי שנורה נדלקה בסורק, התקנתי את אחת האפליקציות שהיו בדיסק (Torque) ישר בלי להניע עשיתי PAIRING (חיבור קבוע) בין המכשיר (HTC) לסורק
וביצעתי סריקה וקיבלתי 2 תקלות,אחת מהן קבועה השנייה בעיה חוזרת שחשבתי שסידרתי :\
(*המכונאי המנייאק הזה במורשה פיאט צדק P: )
** ניתן גם לראות שעונים שונים כמו סלד בזמן אמת באפליקציה
צירפתי תמונה לאחר הסריקה ,
ו.. אם אני כבר כאן נתפוס את הגל בקושיה לפורים
מי הצילינדר שהתחפש לתקול או החשד בכלל על הקומבינה שברכב
פירוט: הגרומים לתקלה P0300
Faulty spark plugs or wires הוחלפו
Faulty coil (pack) הוחלף אחד הקויילים (זה שעל צילינדרים 1 ו 4)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked/leaking EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
מה שבכחול - שניים הראשונים בספייס שלי יש ממיר של דור ראשון וחסר לי חיישן למדה (התקלה מס 2 בתמונה)
מיקום חיישן קאמשפט- אני מעריך שהטיימינג שלי לקראת סוף חייו יש קשר?
ו... אני ממש מקווה שלא הוצאתי סתם כסף... למרות שלפני שהחלפתי קוייל הייתה הצבעה על צילינדר 1 או 4 שיש MISFIRE...
תובנות?
|