|
בפונטו 16V 2002 אין חיישן זרימת אוויר MAF. יש חיישן map אחד.
חיישן MAP תקול הוא אחד הגורמים העשויים לגרום לתצרוכת דלק גבוהה.
החיישן מודד את הלחץ השורר בסעפת היניקה. אם הוא "אומר" למחשב שהלחץ גבוה מידי, המחשב מעשיר את יחס התערובת ע"י הזרמת יותר דלק וההפך.. ("יותר דלק" היא פונקציה של יותר זמן הזרקה)
מצב זה יפייח את הפלגים, או לחילופין (ההפך) התאוצה תהיה חלשה.
לא ברור מה זה, "האם זה אותו למבדה מהטסטים ?"
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 14-03-14 ב 09:23.
|