צפה בהודעה יחידה
ישן 26-02-14, 00:25   #4
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
חשוב להעביר את הבורר לחימום לפני שמבצעים ניקוז,
על מנוע קר:

1: יש לפתוח את כל פקקי הניקוז תחילה, ולמלא נוזל עד המקסימום (לא לסגור את המכסה)
2: לסגור קודם כל את הפקק שקרוב לקיר האש ברגע שיוצאים משם נוזל ללא בועות.
3: רק לאחר מכן יש לסגור את הפקק השני על הרדיאטור כשיוצא נוזל ללא בועות וללחוץ מעט על הצינורות לשחרור אויר.
4: להניע

יש לעקוב אחרי שעון החום ברכב ולהמתין שמאוורר הרדיאטור יכנס לפעולה כשהשעון על החצי.
אם הכל בסדר, אפשר לסגור את הפקק של הרדיאטור/מיכל העיבוי.

אם עדיין יש רעש בעבוע מהדשבורד, הרדיאטור הפנימי סתום חלקית ואולי צריך לבצע שטיפה.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 27-02-14 ב 11:39.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט