אז לאחר 18 שנה ואחרי החלפת כל הבולמים ברכב, הגיעו תורם של הגומיות והבוקסות.
בעבר ניסיתי גומיות של Powerflex למוט מייצב אך אלו לא התאימו.
לאחר חיפוש ומעמק רב בפורום האנגלי, נמצא הקיט הבא מאתר פולני שמציע גומיות מפוליאוריטן למוט מייצב, משולשים ואגזוז.
גומיות למוט מייצב:
כמובן שהיכולות של האנגלים מוגבלות ועדיין לא הגיעו לרמת האילתור והמחשבה של דוד וכאן ניתן לראות מה עשה חבר הפורום האנגלי, או מה ניסה לעשות על מנת להחליף את הגומיות הרגילות:
בתמונה ניסה החבר לחתוך את הגומי ובכך להתאים את הגומיה החדשה:
אך ניתקל בבעיה:
מתחילים בעבודה:
את הגומיות אין צורך לחתוך ולפורר מהתופסן.
התופסן בעצם מחובר ביחד מ 2 חלקים וניתן להפרדה בעזרת פטיש ואיזמל.
התופסנים מתחברים ביחד בעזרת הברגים שניתפסים לגוף הרכב.
לאחר התאמות:
יאיר בפוזה מגרה
צד אחד מורכב:
לגבי הגומיות האמצעיות, אותו עיקרון:
הגומיות של המוט מייצב מורכבות:
החלק הבא בפרוייקט הוא החלפת הבוקסה במשולש שמתחבר לגוף הרכב.
עבודה שכמעט אף אחד לא עושה כי היא לא משתלמת ועדיף להחליף כבר את המשולשים לחדשים.
כמובן בגלל שאני פדנט וכבר הבוקסות האלה משופרות, ועדיף משולש מקורי מאשר תחליפיים סינים או טורקים, הוחלט לבצע את העבודה על החיים ועל המוות...
המשולש בן ה 18 על שולחן הניתוחים:
הבוקסה הייתה במצב כל כך עגום ולא רצתה לצאת, רק בעזרת חימום עם ברנר ודפיקות יצאה לבסוף.
הרכבת הבוקסה החדשה:
המשולש מתחיל להראות סקסי:
לאחר מאבק וכיוון:
המשולש השני כבר היה יותר מתמסר, כנראה פחד מהברנר והבוקסה יצאה תוך דפיקת פטיש אחת.
ממש הייתה חופשייה על המשולש (גמורה).
הבוקסה החדשה על המשולש השני:
מוכן להרכבה:
בפנים:
כל הבוקסות מורכבות: