לא יודע מה בדיוק השתבש אצלך
אבל מה שאני כן יכול להגיד
1: ראשית כל הרכב "התורם" (זה שמניע אותך) לא צריך להיות מונע בכלל. אין שום צורך שהרכב "התורם" יהיה עם מנוע דולק.
2: כלל ברזל ! ברכבים בהם יש מחשב (ולמעשה כל הרכבים "המודרנים") כשמחליפים את המצבר חובה חובה חובה לפני הוצאת המצבר , לחבר מצבר אחר או בוסטר לסנדלים של המצבר ורק אז לנתק את המצבר מהרכב.
3:ברגע שהמצבר היה מת והתניעו אותך עם כבלים היית צריך ללכת באופן מיידי לחשמלאי לבדיקה וכלל לא ברור לי למה המשכת שוב ושוב להתניע שוב ושוב עם כבלים.
בשניה שמצבר שובק חיים לא מנסים להתניע אותו שוב ושוב. ניגשים מיד לחשמלאי .
מצד שני לא חובה לגשת עד חשמלאי . יש היום חברות דוגמת "פזרון מצברים" שמגיעים עד אליך עם המצבר (לא יודע איפה אתה גר, אבל כמעט בכל אזור יש חברה שמספקת שירות כזה)
4:אין אין אין על חיים בעולם!