צפה בהודעה יחידה
ישן 12-02-14, 18:03   #2
צביקוש23
מנהל
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,416
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
לא יודע מה בדיוק השתבש אצלך
אבל מה שאני כן יכול להגיד

1: ראשית כל הרכב "התורם" (זה שמניע אותך) לא צריך להיות מונע בכלל. אין שום צורך שהרכב "התורם" יהיה עם מנוע דולק.

2: כלל ברזל ! ברכבים בהם יש מחשב (ולמעשה כל הרכבים "המודרנים") כשמחליפים את המצבר חובה חובה חובה לפני הוצאת המצבר , לחבר מצבר אחר או בוסטר לסנדלים של המצבר ורק אז לנתק את המצבר מהרכב.

3:ברגע שהמצבר היה מת והתניעו אותך עם כבלים היית צריך ללכת באופן מיידי לחשמלאי לבדיקה וכלל לא ברור לי למה המשכת שוב ושוב להתניע שוב ושוב עם כבלים.
בשניה שמצבר שובק חיים לא מנסים להתניע אותו שוב ושוב. ניגשים מיד לחשמלאי .
מצד שני לא חובה לגשת עד חשמלאי . יש היום חברות דוגמת "פזרון מצברים" שמגיעים עד אליך עם המצבר (לא יודע איפה אתה גר, אבל כמעט בכל אזור יש חברה שמספקת שירות כזה)

4:אין אין אין על חיים בעולם!
__________________
מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל
Israel Classic & Collectors Vehicle Club - The 5 Club

מועדון פיאט ישראל
Israel Fiat Club

הרכבים שבבעלותי: FIAT 127 900L 1979 / FIAT QUBO 1.4 2013
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט