|
אז מה היה לנו כאן.. רכב אשר נכנס למוסך עקב התחממות, ישר רצים להחליף את כל החלקים כי הם רקובים, לבסוף שמרכיבים הכל ככל הנראה הרכב עדיין מתחמם ואז מחפשים במה לחסוך אם זה על מחיר הפלאגים או להישאר עם הטרמוסטט הישן.
כמו שנאמר, פינים של מחשב ניהול לא מתעקמים סתם ככה, או שבכלל הבעיה היא אחרת והמוסך מנסה להרוויח עוד זמן. זה היה ברור שגם יגיד לך שצריך להחליף טיימינג על הדרך ומחיר המותחן יקר להחריד.
צר לי מאוד אבל מי שמוכן להוציא סכומים כאלה במוסך של פיאט, רואים אותו כמי שמשועבד לרכב ולא תהיה לו בעיה להוציא גם עשירייה.
מכיוון שאתה לא מבין לפי דעתי מנסים לסבן אותך, וגם לא ברור חד משמעית אם היה צריך לשפץ ראש מנוע.
אני הייתי רץ למוסך ורואה מה המצב שם עם הדרכה טלפונית של דוד. אישית לא הייתי דורך באף מורשה של פיאט אם לא הייתי צריך ויעידו על כך החשבוניות של הפיאט של סבא שלי שקרעו אותו ב 5 אלף בטיפול שגרתי והחלפת מנוע מפירוק על סך 10 אלף שקל ברכב של חבר.
נערך לאחרונה על ידי chesh : 12-02-14 ב 14:28.
|