|
יאיר ,
הצלחות והדיסקים של הבלמים לא כלולים ב-4700 ש"ח. אם ארצה להחליף אותם הוא אמר שיעשה לי זאת ב-500 ש"ח (מה שמביא את העלות הכוללת ל-5200 ש"ח).
chesh ,
לגבי הטיימינג . שאלתי את המוסך לגבי זה ואמרו לי שאם ארצה להחליף טיימינג הוא יחייב אותי רק בעלות סמלית של החלפים ( בסביבות ה-300 ש"ח).
לגבי הכשל , מה שאני כן יודע זה שהרדיאטור רקוב ודולף לפי דברי המוסכניק וגם ישנו צינור מתכת שהתפוצץ מתחת למעבה המים וגם אותו צריך להחליף , יכול להיות שבזה הכוונה ב"מעבר מים בסיס חיישן טמפ" למרות שאני לא בטוח. כששאלתי את המוסכניק לגבי תיקון שטחי (להחליף רק את הרדיאטור וצינור המתכת המדובר) ולמלא פראפלו , הוא טען שזה לא יחזיק מעמד בגלל שהמערכת לא אטומה מפני שיש בריחת קומפרסיה וזה רק עניין של זמן עד שהאוטו יתחמם , צינורות יתפוצצו , יכנסו בועות אוויר למערכת הקירור וכו' וכו'.
חברים , האם זה מקובל להביא חלפים למוסך מורשה ולבקש שיבצעו את העבודה עימם ( אם כן , אולי אוכל לקנות עצמאית מספר חלפים כמו הטרמוסטט ולתת להם וככה לחסוך מעט ) ?
נערך לאחרונה על ידי loki2d : 10-02-14 ב 00:30.
|