|
אלו המחירים במוסך מורשה.
מחיר מטורף שאפילו לא כולל טיימינג (גם ככה פותחים).
כמובן שאין לדעת אם הכשל הוא באמת בטרמוסטט או ברדיאטור או בכלל מהירויות של מאוורר ולכן הרכב התחמם.
לא ברורה לי השורה הזאת: "מעבר מים בסיס חיישן טמ'" - למה מחליפים את החיישן בכלל?
לפי דעתי אפשר לוותר על זה כי אני לא מאמין שהבעיה בחיישן, מחיר הטרמוסטט יקר.
שוב, זה המחירים במוסך מורשה. במוסך רגיל תוכל לחתוך את המחיר בלפחות חצי.
אני הייתי פונה לדוד לעזרה.
|