צפה בהודעה יחידה
ישן 26-01-14, 23:51   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי yharoosh צפה בהודעה
ירדתי שוב לאוטו לסשן נוסף, להלן התוצאות.

ניצוץ תקין בכולם, פלאג שני מימין <כשאני מול המנוע> לא הפיל כח כשניתקתי כבל הצתה.
פירקתי את הברנש החוצה, התגלה כמקורי של פיאט, ורטוב משמן שחור ודביק.

ניקיתי קצת, כמה שיכולתי והרכבתי שוב, הבעיה חלפה לכמה שניות, והאוטו התחיל לעשן עשן אפור ומגעיל. נתתי גז לטורים גבוהים במשך 20-30 שניות, נראה שקצת נרגע העישון, אך התקלה חזרה.

1. האם ישנו תוסף מומלץ לניקוי תא השריפה משמן ופיח? כזה שלא יסתום לי את הפלאג החדש שוב?
2. רעיונות נוספים שכדאי לי לבצע לפני שאני מחליף את כל הפלאגים?

אני רק תוהה, אם הפלאגים באמת חדשים, מה יכל לגרום לפלאג להגיע למצב כל כך עגום בפרק זמן כה קצר.

מקווה שלא מנוע דפוק

יאיר, תודה על התגובה. אין טחינה בשמן ולא כל אינדיקציה אחרת לאטם ראש מנוע שהתפגר.
כמו"כ, לא נצפתה בריחת ניצוץ גם בחושך.
אני חושב שיש בעיה במנוע כיוון שלא יכול להיות תקין בו חודר שמן לתא הבעירה
תיבדוק בהנעה בבוקר אם יוצא לך עשן לבן כחול במעט שנעלם אחרי היתחמומות של המנוע במעט או היתחממות של המנוע לטמפ' עבודה
אם מה שתיארתי כן קורה אז מדובר בגומיות שסתומים
לגבי תוסף לא ניראה לי יעזור במצב כזה כיוון שיש חשד לבעיה במנוע ורק לאחר איתור ותיקון אפשר להכניס תוסף שינקה את הליכלוך שהיצתבר אבל אני תמיד היתי סקפטי (לא כמו הפירסומות נגד היקרחות גברית ) בנוגע לתוספים אלה
עוד דבר לא הגיוני שניתוק כבל מפלאג בזמן עבודה של המנוע לא ישפיע על עבודתו כלל כלומר הוצאת פלאג מכלל עבודה תמיד תשפיע על עבודת המנוע כלומר לא יעבוד עגול עקב בוכנה אחת שלא עובדת
בעני צריך לבצע בדיקת קומפרסיה בכדי לשלול בעיה גדולה יותר במנוע
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט