צפה בהודעה יחידה
ישן 22-01-14, 23:26   #7
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
מתן אני שוב לא מסכים , לא אישי
להמשיך את הקו שלך אני לא אפרט יותר מדי אבל בעולם האלקטרוניקה לא משחקים על הקו התחתון.
באופן עקרוני, הקו נבחר טיפיקלית.

על המחזיק של טויוטה המדוברת מופיע לוגו עם מילה אחת - אמינות. הם כיוונו לזה והשיגו את זה , זה אומר לדוגמא שהם עובדים עם ספקי משנה מובחרים וותיקים (דנסו) והם מייצרים קרוב לבית (ראה מה קרה עם השנתונים שיוצרו בתורכיה) וכל חלק שמורכב יעשה את העבודה , רכב יכול להתקלקל אבל לא סביר שיהיו כל כך הרבה מחלות והן יתקבלו בסליחה ובהבנה אצל לקוחות.
אם יצרן לא מסוגל להעמיד רכב במבחן הזמן - יש מספיק אחרים שיצליחו להעמיד.
מיצובישי הונדה מאזדה סוזוקי - כבר שנים מעמידים מכוניות אמינות.

יצרן בוחר את הקו - מחיר \ אמינות \ חדשנות \ פשטות או תחכום.
מי שרוצה לייצר אמין דואג לחדש מספיק לאט כדי לאפשר בקרת איכות ראויה.
מי שרוצה לייצר קדמה וחדשנות רץ קדימה על חשבון אמינות - זה גם בסדר.

אבל לא לערבב בין השניים ולהגיד שככה כולם מייצרים - זה לא נכון.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט