צפה בהודעה יחידה
ישן 22-01-14, 22:48   #6
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655 צפה בהודעה
מתן אני חולק עליך לגמרי ומקרה פרטי לא משכנע (אותי).
יצרנים אמינים יודעים להוציא רכבים מצויינים עם מעט תקלות והמון חדשנות.
זה נכון שהאירופים לוקחים צעד קדימה את החדשנות היישר אל תוך הטמטום.
גם הקורולה בשנתון שקיים אצלך היא מקרה פרטי לאמינות המופתית. וזה נראה לי יותר בטעות מאשר מתוך כוונה. (גם למשפחה של חברה שלי הייתה כזאת, מכרו אותה לא מזמן עם 230 אלף ק"מ וללא תקלה אחת לאורך השנים - הם היד הראשונה)
אם טויוטה היו יודעים שהרכב הזה ייסע 15 שנים ללא תקלה, לא היו מוכרים אותו.

לכל מוצר שאנחנו קונים יש אורך חיים קצוב ומתוכנן בקפידה.
גם בשביל לשמור על קצב רכישה של מוצרים חדשים. וגם כדי לחסוך בעלויות.

אני לומד הנדסת מכונות בהתמחות תיכון מוצר. באחד מהקורסים לתיכון אצלנו, התבקשנו לתכנן ולייצר מתקן נשיאה כלשהו.
אחת מהקבוצות הציגה את המוצר שלהם, ובחישוב מצויים הציגו מקדם בטיחות מעל 40. (מקובל שמקדם הבטיחות הוא בין 1.5-5 בחלקים שאינם מסכני חיים)
כמובן שהבוחנים ירדו עליהם.
בעולם האמיתי משחקים על הגבול התחתון, כי זה קשור בצורה ישירה לעלויות הייצור.
ואם השיקול של הייצרן הוא עיוות של הראש בטמפ' גבוהה יותר ב-10 מעלות או חיסכון של כמה גרושים בייצור של כל יחידה, אתה יכול לנחש במה הייצרן יבחר.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט