צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655
מתן אני חולק עליך לגמרי ומקרה פרטי לא משכנע (אותי).
יצרנים אמינים יודעים להוציא רכבים מצויינים עם מעט תקלות והמון חדשנות.
זה נכון שהאירופים לוקחים צעד קדימה את החדשנות היישר אל תוך הטמטום.
|
גם הקורולה בשנתון שקיים אצלך היא מקרה פרטי לאמינות המופתית. וזה נראה לי יותר בטעות מאשר מתוך כוונה. (גם למשפחה של חברה שלי הייתה כזאת, מכרו אותה לא מזמן עם 230 אלף ק"מ וללא תקלה אחת לאורך השנים - הם היד הראשונה)
אם טויוטה היו יודעים שהרכב הזה ייסע 15 שנים ללא תקלה, לא היו מוכרים אותו.
לכל מוצר שאנחנו קונים יש אורך חיים קצוב ומתוכנן בקפידה.
גם בשביל לשמור על קצב רכישה של מוצרים חדשים. וגם כדי לחסוך בעלויות.
אני לומד הנדסת מכונות בהתמחות תיכון מוצר. באחד מהקורסים לתיכון אצלנו, התבקשנו לתכנן ולייצר מתקן נשיאה כלשהו.
אחת מהקבוצות הציגה את המוצר שלהם, ובחישוב מצויים הציגו מקדם בטיחות מעל 40. (מקובל שמקדם הבטיחות הוא בין 1.5-5 בחלקים שאינם מסכני חיים)
כמובן שהבוחנים ירדו עליהם.
בעולם האמיתי משחקים על הגבול התחתון, כי זה קשור בצורה ישירה לעלויות הייצור.
ואם השיקול של הייצרן הוא עיוות של הראש בטמפ' גבוהה יותר ב-10 מעלות או חיסכון של כמה גרושים בייצור של כל יחידה, אתה יכול לנחש במה הייצרן יבחר.