צפה בהודעה יחידה
ישן 22-01-14, 22:29   #52
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
יאיר, לא הייתה לי/לנו בעיה לשפץ את הגיר שלו.
היה יוצא יקר יותר ולוקח הרבה יותר זמן. הבחור עצמאי ורצה את הרכב מהר.
העיקר שהגיר מיבוא יצא מצויין. מה יותר קצר מאשר לפרק את הגיר, לנסוע למאירמן פ"ת ואחר כך לעצור במסעדה ולאכול חומוס עם פול וכדורי פלפל. משם ליבואן, לחזור ולסיים את העבודה באותו היום.
בפעם הבאה שתזמין אותי לאכול, לא אוותר לך תזמין צלעות כבש.
רק היום נודע לי שהחבר של ארז עם הברלינגו, היה ב-5 מוסכים (כן 5 מוסכים), ההצעה שקיבל 4000 ש"ח עבור שיפוץ/ניקוי המזרקים, ו-8000 ש"ח עבור חדשים, במידה שהם פסולים.
לפני חודש הלך ועשה טרייאין על הפונטו שהייתה לו. 75 עם חודש טסט מודל 98. החשיבו לו אותה ב-700 ש"ח. לא שמע לעצה של ארז שלא יעשה את זה.
שלחתי אותו אליך רציתי לסבך אותך, אבל לא הצלחתי.

דוד.
ממש יותר מהר באופן יחסי כל הסיבוב שעשינו מרחובות לפ"ת בשביל לגלות איזה רמאי המאיר מן הזה ומשם לחומוס שליד היבואן ומשם ליבואן וחזרה חזרנו רק לקראת שעה 1 אחרי הצוהורים אם לא יותר מאוחר
אין בעיה אתה בלה ארז וחברה שלו מוזמנים לערב קרניבורים אצלי בנתניה וצלעות כבש זה רק הסיפתח
הבחור דיבר איתי היום שמע יש לו בלאגן שלם עם המערכת סולר אמר לי שבעצירה זה מתחיל להוציע לו ענני סולר מאחור ובהמשך הנסיעה זה מסתדר בעני יש צורך לבדוק כמה דברים לפני פרוק המזרקים כי הוא טוען שמדובר במזרקים חשמלים אז יש כמה גורמים שמשפיעים על שמן הזרקה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט