צפה בהודעה יחידה
ישן 02-01-14, 19:14   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
שוב סיפור הזוי לחלוטין.
דוד בוא נעשה סדר ברצף האירועים.
מעניין למה שאלת את המכונאי, אם הוא מילא שמן מנוע ?. נישמע לי מוזר.
האם לפני הטיפול, לא היה עשן מהאגזוז ?.
לא ברור מדוע הנעת לאחר התיקון וראית עשן מהאגזוז, והמנוע הרעיש כמו מנוע דיזל, ולא השארת את הרכב במוסך.
מה הבעיות שהיו לרכב בטרם כניסת למוסך ?. לא אתייחס למה שאמר לך המוסך, נראה שלא הבנת.
קשה לי להאמין שמוסכניק יגיד כך. "הוא אמר שזה בגלל שהוא החליף אטם רגיל בגלל שהיתה נזילה של שמן וזה יעבור ואם לא אז זה נזילה מהרצועת טיימינג".
אין קשר בין קופסה של הפילטר אויר פתוחה, לבין התקלה.
כתבת שבדקת שמן לאחר נסיעה וראית שהוא ריק לגמרי.
לסיכום, אם היית נוהג באחריות היית יוצא רק בשיפוץ ראש. עכשיו רוב הסיכויים שגם המנוע נפגע, בשל נסיעה ללא שמן.
לדעתי, הסכום שאמרו לך במוסך מתייחס לשיפוץ ראש. כאשר יפרקו, קיים סיכוי שזה לא יסתיים בסכום הזה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט