צפה בהודעה יחידה
ישן 01-01-14, 13:34   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אוקי אחרי שישנתי על זה לילה הגעתי למסכנה מרעישה
הראש היה עקום והיה צריך לישר אותו אז בתהליך הישור הוריד החרט המון חומר ככה שהבראש היה נמוך יותר מההתחלה
הראש יושב על הבלוק עם שתי צינוריות שמיתחברות לבראש לצורך מיקום מדויק על הבלוק הצינוריות האלה עכשיו גבוהים מידי אז הם מחזיקים את הראש מעל האטם ואז כשסוגרים הראש לא ניצמד לאטם כמו שצריך ויש בריחה של מים וקומפרסיה
בקיצור צריך למדוד את העומק של ההברגות ולהוסיף טבעות אם צריך ולקצר את גובהה הצינוריות האלה והכל אמור לעבוד חלק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט