דייהו לנוס מודל 2001 הגיעה בגרר, עם רצועת טיימינג קרועה.
הוחלפה משאבת המים שהייתה עם חופש גדול ורצועה. הרכב לא הניע.
נבדקה קומפרסיה. בצילינדר מספר 1 היה 150, ובשאר אפס. הראש הורד וראינו שני שסתומים עקומים.
הראש נמסר לחרט לשיפוץ כללי. לאחר ההרכבה הרכב סירב להניע. ניבדקה שוב הקומפרסיה והתברר שאין קומפרסיה בכולם. מים נזלו בין הראש לבלוק. שוב הורדנו את הראש ומסרנו לחרט.
החרט קבע שאין בעיה עם הראש. הרכבנו ושוב לא הייתה קומפרסיה.
בבדיקת לחץ הפוך שביצענו, התברר שהלחץ בורח דרך האגזוז.
הבן התייאש ואמר שהוא לא מוריד שוב את הראש. אמרתי לו שאם יתן לי חיבוק (דבר שלא עשה שנים רבות) אני אפתור את הבעיה, בלי לוריד שוב את הראש.

מי שייתן כיוון לבעיה יקבל פרס. אפשר להתייחס לזה כחידה

דוד.