שלום חברים.
מדובר בפונטו ספייס 2001 8V
הוחלף מצמד ברכב לפני כ 15,000 ק"מ ומאז רק אני נוהג ברכב ובעדינות.
הוחלפה משאבת מצמד תחתונה עקב נזילה,
כעת נק' ההפרדה שהייתה כמעט ברצפה נהייתה כמעט בסוף מהלך הדוושה (כלומר, מצמד מפריד גבוה מאוד).
אני מעוניין לשמוע את דעתכם האם זה תקין?
האם זה אומר שהקלאץ' בסוף חייו?
דרך אגב, למי שיש דה ז'ה וו, ההודעה הועלתה קודם גם בקארספורום
על מנת לא לחזור על אותן השאלות:
הוחלפה רק משאבה תחתונה כי במוסך (שמתמחה ברכבים איטלקיים) נמסר לי כי יש להחליף את
המשאבה התחתונה בלבד והעליונה לדעתו תקינה וחבל על הכסף להחליף גם אותה (לא דבר של מה בכך שמוסך משכנע לחסוך כסף ואני בהחלט מעריך את זה).
הוחלפה משאבה תחתונה מקורית ונאמר לי כי במידת הצורך ניתן להגיע להחליף גם עליונה וזה לא משנה בעלות כי ההחלפה של התחתונה והעליונה לא קשורה אחת לשניה.
במוסך נסעו עם הרכב מספר מטרים (על מנת להוציא את האוטו מהמעבר) ונאמר שזה בסדר גמור ונקודת ההפרדה עלתה כי המשאבה הקודמת הייתה גמורה.
לא ראיתי אגב כי בשום שלב מישהו ניקז אוויר מאזור הדוושה עצמה, לא התעסקו שם בכלל ולהבנתי
מנקזים אוויר ומפרקים את ציר הדוושות בהחלפת משאבה עליונה.
תודה