כשהאלטרנטור מייצר זרם חשמלי נוצר בו עומס מכני שמתנגד לסיבובו ע"י המנוע וככל שזרם החשמל ממנו גבוה יותר כך העומס המכני עליו גדול יותר.
לכן אלטרנטור גדול מדי, בהספקו החשמלי, יהיה עליו עומס מכני גדול שיתנגד לסיבובי המנוע.
זה הסבר בשפה פשוטה.
לדעתי כן תוכל, אולי, ע"י ליפופים מיוחדים באלטרנטור, קצת להגביר את הספקו אבל לא להכפילו ואיני בטוח כלל שאתה זקוק לכל כך הרבה זרם טעינה.
בכל מקרה, ב
אוטו סטרט יוכלו לבדוק קודם את צריכת החשמל המירבית במכוניתך (האם יש מגבר זולל חשמל?) ולראות אם אכן יש צורך בהגדלת הספק האלטרנטור ובכמה.
בברכה - רפי לין