|
המאוורר עובד בארבעת המצבים, אני יודע שהנגד קשור למאוורר אבל אולי לעוד משהו? (למה זה heating resistor) ,
לענייננו, טורנדו תודה על התגובה, היום בערב ניסיתי במשך 30 דקות להגיע לתוצאות טובות יותר עם מע' החימום אך לא הגעתי לשום דבר מעבר לחום עדין שמגיע מהמנוע
(כ 5 דק אחרי שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה),
הגעתי לרכב וכל החלונות היו אטומים למראה מבפנים, היתה שכבה מחוץ ובתוך האוטו, נכנסתי
שמתי את הבורר של החום על מקס' ,את בורר המהירות של האוורר על 4 (MAX) וגם את הבורר מיקום באפשרות של הפשרת שמשות (אחרונה), מדחס מזגן כבוי.
אחרי 5-7 דק שלא ראיתי שום שינוי התייאשתי וניגבתי את השמשה מבפנים והמשכתי לדרכי.
החשוד העיקרי הוא הרדיאטור חימום, פשוט לא בא לי לבדוק אותו כרגע כי ממש לא מזמן בוצע ניקוז ונכנס נוזל קירור חדש לרכב.
לכן אני מחפש עוד גורמים לפני שאני מבצע ניקוי רדיאטור חימום.
|