צפה בהודעה יחידה
ישן 23-04-07, 19:15   #3
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי AMIT
כדאי לנקז את כל נוזל הקירור עיי ניתוק הצינורות מהרדיאטור . אני גם הייתי נותן איזה סטארט קטן שהמשאבה תוציא את שאר המים שנמצאים בראש. ואז מרכיב הכל וממלא נוזל קירור ומניע . עושה סיבוב קטן בכדי לנקז אוויר . עוצר אחרי קילומטר וממלא שוב .
(השיטה הזו עדיפה מלעמוד במקום ולתת למנוע לרתוח .)
תודה רבה על התשובה, 2 שאלות שעלו לי מההסבר:
1. איך אני מנתק את הצינורות מהרדיאטור?
2. הבנתי שההנעה הזאת מסוכנת למקרה שלא יכנס מים, האם קריטי הדבר?
3. לא הבנתי משהו, אני ממלא נוזל קירור במלואו ואז ממלא שוב? המנוע לא אמור להיות מלא?
4. כמה ליטר אני צריך? רכשתי גלון אחד? האם זה יספיק לכל מערכת הקירור.

תודה מראש.
  הגב עם ציטוט