|
נורת כרית אויר - איך לאפס לבד?
היום הנעתי את הרכב מבלי לחכות שנורת כרית האויר תכבה,
היא נשארה דלוקה במהלך הנסיעה.
חיברתי את הרכב למחשב באמצעות כבל VAG COM ל-3 תוכנות שונות, מהם לא הצלחתי למחוק את התקלה.
בשתיים מהתוכנות כתוב שנורת MIL דולקת (Malfunction indicator lamp). וכתוב שהתקלה מאומתת (V).
ההודעה הזאת כבר הופיעה בסריקה קודמת שעשיתי, ודלקה יחד עם התראה על תקלה במנוע צעדים.
מאז עשיתי ניקוי למצערת ולמנוע הצעדים ותקלת מנוע הצעדים כבתה בתוכנה. התקלה של MIL נשארה.
יש לציין שלפני כחודש התקינו לי דיבורית ברכב והתחברו על פלוס אחרי סוויץ', אבל משום מה הפלוס הזה מתנתק לאחר כמה שניות אם לא מניעים. ומתחדש כשמניעים.
בנוסף יש לציין שלפני מספר ימים פירקתי את לוח השעונים, וכמובן ווידאתי היטב שהחיבורים במקומם לפני סיבוב הסוויצ', מאז כבר עברו מספק ימים בהם הרכב היה בשימוש, ונורת כרית האויר לא דלקה עד היום.
מה לבדוק? האם ניתן לאפס את תקלת הנורה באמצעים שיש ברשותי?
תודה רבה,
מתן.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
|