צפה בהודעה יחידה
ישן 02-12-13, 16:34   #59
guysternberg
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2013
מיקום: כפר יובל/ראשון לציון
הגלגלים שלי: fiat punto sx
הודעות: 86
צטט:
במקור פורסם על ידי davidi צפה בהודעה
יש מצב שהוא עצמו תקול? ואתה בטוח שלא כדי לפרק את החיישן מצערת הזה? אם יש עוד משהו שאתה חושב שהוא הבעיה אשמח לשמוע. יש דיזה שיושבת על הקרבורטור בצבע צהוב, מה איתה?
צטט:
במקור פורסם על ידי davidi צפה בהודעה
בדקתי אותו..אין עשן! אך עדיין מגמגם קלות ממש.גם ריח הגזים פחת אך עדיין ישנו, יכול להיות כי יש חור בין הסעפת לדוד האחרון? יש עיצה איך לסתום את זה ? זה לא גדול.

אגב התזתי גם על החיישן של גל הזיזים היה מלא שחור ושמן.
-יש מצב שהמנוע צעדים תקול, עצם זה שאתה אומר שאתה חש בשינוי משמעותי לאחר שניקית אותו זה אומר שהוא חלק מהבעיה. תעקוב אחרי זה, אם אותם סימפטומים שהיו יחזרו במידה רבה פשוט תחליף אותו על עיוור.(זה מה שאני הייתי עושה יש גם דרך לבדוק את תקינותו אבל אני לא סגור על זה תחפש בפורמים אם תרצה)
-אתה בטוח שיש לך קרבורטור?! עד כמה שאני יודע המנוע 1.1 בכל השנים היה הזרקה חד נקודתית. ואם היה לך קרבורטור כנראה שגם לא היית צריך את כל החישנים האלה מסביב.. אולי אתה מתכוון לבית המצערת?
-תנסה לסטום אותו עם אפוקסי פלסטלינה. תקנה בכל חנות של חלפים וציוד לרכב. צריך ללוש את שני החומרים ואז ליישם אותם על המקום שאתה רוצה לסתום. רק תעבוד עם כפפות כי החומר הזה נספג בגוף ומסרטן אחושר****. עכשיו הבנתי שזה על הסעפת פליטה החור. אפוקסי לא יחזיק זה טמפרטורה גבוה מידי בשבילו...ריתוך כנראה זו האופציה האידיאלית כמו שהציעו לפניי.


-באופן כללי אל תנקה סתם ככה חישנים בלי לבדוק ולדעת, יש חישנים שהחומר ניקוי הורס אותם.

-כן אני בטוח שלא מנקים את החיישן בית מצערת אל תיגע בוא יש לו כיוון ספציפי עד כמה שאספתי מידע מהאינטרנט קשה להחזיר אותו למצב שהיה.
-תבדוק קודם כל אם כל הצינורות אוויר שמחוברים לבית המצערת קיימים. תצלם את המצערת שלך ותשווה עם תמונות מהאינטרנט יש בשפע.
-תוודה שכל ארבעת חוטי ההצתה נותנים ניצוץ בריא.
-אם אתה לא החלפת פלאגים ובכלל עשית טיפול 10000 תעשה על בליינד אל תסתמך על מה שהבעלים הקודם אמר ככה תהיה בראש שקט שהבעיה לא נובעת מטיפול לוקה או חסר.
אחרי שאתה בטוח שהכל ישנו ומחובר כראוי תתחיל להתעסק עם החישנים, יש עוד כמה חישנים שעלולים לגרום לזיופים במנוע ולתצרוכת דלק גבוה נדבר עליהם בהמשך קודם כל תעשה את הדברים הבסיסים שפירטתי עד כה.

בהצלחה ובהנאה בטיפול

גיא

(ועוד טיפ קטן לפני שאתה פותח כל בורג תרסס עליו קצת WD-40. תמתין מספר דקות ורק לאחר מכן תנסה לפתוח אותו זה יחסוך הרבה ברגים שבורים ואו גזורים. וגם לפתוח ברגש לא להילחם איתו עד שהוא נשבר-במכונאות לאט זה הכי מהר!!!)

נערך לאחרונה על ידי guysternberg : 02-12-13 ב 16:56.
guysternberg מנותק   הגב עם ציטוט