צפה בהודעה יחידה
ישן 30-11-13, 22:16   #3
Nimi11
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2013
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 13
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
חבל שלא התייצבת במוסך מורשה לבדיקה יום לפני הקנייה.
יד ראשונה מפרטי, אינה מבשרת את "בוא האביב". כבר ניתקלתי במכוניות יד ראשונה, שצריך היה לזרוק לברזל.
מאחר שהחליפו את הברקסים כולל הכול לחדש, ויש עדיין רעש חריקה, זה מוכיח שמה שטען המוסך שהקודמים ישנים ושופצו בצורה לא טובה, זה בולשיט.
לדעתי, הבעיה בצינור סתום חלקית או במשאבה המרכזית. משום שלא מגיע מספיק לחץ למשאבות.
לגבי רעש החריקה בזמן לחיצה על רגלית הקלאץ, טעות של המוסך שלא החליף את שתי המשאבות.
דוד.
היי דוד,

למען האמת אני כן בדקתי את הרכב לפני הקנייה במוסך מורשה בחיפה, נאמר לי שהכל תקין למעט בלאי טבעי והמליצו לקנות, כך גם במוסך בו טיפלתי כעת.
אני מסכים איתך שמה שטען המוסכניק אצלו טיפלתי זה אכן בולשיט, השאלה היא האם זו אכן עילה לחזור להתלונן ולדרוש תיקון אחר שיביא לפתרון הבעיה על חשבונם?
כנ"ל לגבי עניין דוושת הקלאץ', אמנם הירידה ועלייה מעט חלקות יותר אך עדיין לא מדובר בשיפור משמעותי מספיק בשביל לרוץ ולהחליף חלקים במאות שקלים, שלא נדבר על כך שהחריקה רק החמירה. העלתי בפני הבחור את עניין ניקוז האוויר או גירוז ציר הדוושות אך הוא פסל את האפשרויות הללו מבלי לבדוק אפילו, מה שהרגיז אותי מאד, אך שוב, אני לא המכונאי כאן ולכן סמכתי עליו ברוב טיפשותי, או שלא.

אשמח בבקשה לעזרה מכל מי שמבין לגבי מה לעשות הלאה, האם לחזור למוסך ולהבא, היכן מומלץ לטפל בפונטו ספייס במחירים לא יקרים ובעיקר בצורה מקצועית ואמינה.

תודה רבה מראש.

נמרוד.
Nimi11 מנותק   הגב עם ציטוט