צפה בהודעה יחידה
ישן 29-11-13, 23:25   #1
Nimi11
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2013
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 13
בעיות חוזרות לאחר יישור קו במוסך מורשה - פונטו ספייס

אהלן חברים, שבת שלום וחג שמח.

אז ככה. לפני כשבוע קניתי פונטו ספייס מיד ראשונה פרטי במצב מצוין עם ק"מ נמוך לשנה וכו וכו.
יום למחרת התייצבתי במוסך מורשה שכרגע לא אנקוב בשמו וביקשתי לעשות בדיקה מקיפה לרכב וליישר קו.
ציינתי בפני מנהל המוסך כי הבעיות העיקריות אשר מפריעות לי הן: רעש של חריקה מתגלגלת מכיוון הגלגלים האחוריים בעת עצירה, דוושת מצמד חורקת ונתקעת חלקית בעת עלייתה חזרה ונסיעה לא חלקה מבחינת שיכוך מאחורה (בולמים).
האוטו נבדק בקפידה והומלץ לי להחליף ברקסים אחוריים, הכל כולל הכל, בטענה שהקודמים ישנים ושופצו בצורה לא טובה. כמו כן, בולמים נעולים וישנים ולגבי דוושת המצמד - הומלץ להחליף משאבת מצמד תחתונה. נתווכח? ממש לא, באתי למוסך שמכיר את הרכב בצורה הטובה ביותר על מנת לבצע יישור קו מקצועי, יעלה כמה שיעלה. נחשו מה?
והרי אני נוסע לי 4 ימים לאחר מכן, דוושת המצמד חורקת בצורה בלתי נסבלת, גרוע יותר מקודם, אמנם יש שיפור קל אך עדיין לא יורדת ועולה בצורה חלקה לגמרי. עוד ניחוש? הרעש מכיוון הברקסים אמנם חלש יותר ומופיע לעיתים נדירות יותר, אך הוא עדיין שם. למה לעזאזל? מזכיר שכל הברקסים האחוריים כולל סנדלים וכו חדשים לגמרי. העניין היחיד שטופל כפי שציפיתי ובו קשה לטעות הוא עניין הבולמים האחוריים. האם בעיות אלו הן עילה מוצדקת לחזרה למוסך על מנת להתלונן ולנסות לטפל בהן שוב על חשבונם?
האם יש למישהו ניסיון אם אחת מהבעיות הללו ורעיון כיצד לפתור אותן? רעש החריקה מהדוושה מוציא אותי מדעתי ועכשיו גם את הנוסעים אשר נמצאים איתי ברכב.

תודה רבה מראש, כל עזרה תתקבל בברכה.

נמרוד.
Nimi11 מנותק  
הגב עם ציטוט