צטט:
במקור פורסם על ידי Nuker
בעקרון הבעיה שיש ברכב היא המיסב הראשי של הגיר (תאורתית לא אדע עד שלא יפתחו)
בראשון וקצת בשני הגיר מגמגם ובולם את האוטו קצת.., וזה מלווה ברעשים כלליים מהגיר שתמיד קיימים.
|
"הגיר בראשון וקצת בשני הגיר מגמגם ובולם את האוטו קצת"
לא קיים מצב טכני כזה. הבעיה הספציפית לא בגיר.
"(תאורתית לא אדע עד שלא יפתחו)" אני סבור שאת זה אמר לך המכונאי.
כאן למעשה "טמון הכלב".
צטט:
במקור פורסם על ידי chesh
הנה השיטה של דוד לדעת איך לא ידפקו אותך.
קח מברג או חתיכת ברזל ותחרוט X על הגיר באיזו פינה.
ברגע שתעשה "שיפוץ", תדע אם שמו לך גיר מפירוק או שבאמת עבדו על הגיר הזה אם ה X יהיה עדיין קיים.
אני הייתי מחכה לתגובה של חבר הפורום דוד בקוצר רוח 
|
עידן, תודה על ההזמנה להשתתף בשרשור.

לא אתייחס לענין המחיר שכתב. עצם זה שהוא מדבר על מסב ראשי, זה כבר מראה איך יראה השיפוץ. ולמה אתה מגלה את כל הסודות. (הכוונה לסימון ה-X.}

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.